Kategoriler

19 Ocak 2015 Pazartesi

Essence Gel Tint Dudak ve Yanak Renklendiricisi

Merhaba!
Yanak ve dudak renklendiricileri hep sevmişimdir... Neden mi? Çünkü çok doğal duruyorlar :) Daha önce iki şişe The Body Shop'tan Lip and Cheek Stain kullandım ve çook memnun kaldım. Tam bitti derken Essence Gel Tint'le karşılaştım ve denemeye karar verdim. 

Üç rengini aldım. 02 deep red, 04 pink exposed ve 03 flashy apricot. Kozmetik dükkanlarındaki Essence standlarında bu ürünü görmemiştim fakat Real'de tesadüf eseri kampanyaya rastladım ve 3 tl'ye satın aldım.



The Body Shop Lip and Cheek Stain'le karşılaştıracak olursam, yapısı ona göre daha yoğun ve yapışkan. Yapışkan dokusu yanakta ürünü dağıtınca hissedilmiyor (her ne kadar sadece dudak ürünü olduğu belirtilmiş olsa da ben yanakta da kullandım). 
Dudakta ise dudak dokusu tarafından emilene kadar hafif reçelimsi bir yapışkanlığı mevcut. Bu his beni ilk başta rahatsız etse de kısa süre içinde kayboluyor. Bu arada reçel demişken, kokusu çilek reçeli gibi :) 

Aşağıdaki fotoğrafta aplikatörle sürülmüş halleri ve dağıtılmış halleri mevcut.

Renklendiricilerin ıslaklığı geçtikten sonra sanki dudağınızın / yanağınızın gerçek rengi oymuş gibi bir efekti var. En sevdiğim özellikleri de bu fakat dudağınızda çatlaklar ve incelmiş doku varsa ürün oraya depolanıp renk farklılığı yaratıyor. Elimdekiler bitince bir daha almayı düşünmüyorum fakat fiyatına göre performansı ve ambalajı çok iyi.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder