Kategoriler

28 Ocak 2015 Çarşamba

Essence Lash Base Mascara

Merhaba!
Konuğumuz çok severek kullandığım, hatta Essence standlarında bulmakta zorlanıp bulduğumda da stokladığım kirpik / maskara bazı :) 

Bu beyaz renkli baz kirpiklerin etrafını sararak hem hacimli hem de daha uzun görünmelerini sağlıyor. Böylece üzerine normal maskaranızı daha gür kirpiklere uygulamış oluyorsunuz. 



Ürün oftalmolojik olarak test edilmiş ve benim hassas gözümde de herhangi bir olumsuz etkisi olmadı. Kullanım şekli olarak kirpiklere uygulandıktan hemen sonra, kuruması beklenmeden, normal maskaranızı sürmeniz belirtilmiş. Kuruduktan sonra sürüldüğünde beyaz rengin kapatılması zor oluyor, merak ettim denedim :) Eğer isterseniz beyaz maskara olarak kullanmanız da mümkün zira rengi pek kuvvetli. 

Benim ortalamadan uzun kirpiklerim için tatmin edici bir ürün ve bu bazla birlikte maskaralarımın etkisinin yarım kat daha arttığını düşünüyorum. 

Tek olumsuz yanı tek tek ayırma özelliği olan bir maskara kullanıyorsanız, örneğin kirpikleri çok iyi ayıran Maybelline One by One, bu baz ile topaklanma ve yapışma yapabiliyor. Daha önce kullandığım çift taraflı (baz & maskara) Golden Rose maskaradaki baz da aynı etkiyi yaratmıştı. Belki tüm maskara bazları kirpikleri tek tek ayırma özelliği olan maskaralar için topaklanma ve yapışma yapabiliyor diyebiliriz, ne dersiniz? Hacim verici ve uzatan maskaralarda ise bazlı/bazsız uygulamalar arasında bir fark gözlemlemedim. 

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder