Kategoriler

11 Haziran 2015 Perşembe

Beauty Blender Pro Makyaj Süngeri

Merhaba :)
Beauty Blender Pro'yu birkaç ay önce kullanmaya başladım. Orjinal pembe olanı değil de siyah pro'yu seçme sebebim ise elimde olan diğer makyaj süngerlerinden daha farklı bir vaadi olmasıydı. Bu vaat; daha profesyonel bir bitiş sağlamaktı. 

Süngerin nasıl kullanıldığı içinden çıkan bir kağıtta anlatılıyor. Eğer daha önce başka makyaj süngerleri kullandıysanız kullanıma hazırlık sürecinde hiç bir fark yok. Yine de bilmeyenler için adımları paylaşmak istiyorum. 


  1. Beauty Blender'ı kutusundan çıkarın.
  2. Suyun içinde sıkarak suyu iyice emmesini sağlayın.
  3. Havlu ile fazla suyunu emdirin ve BB'ınız kullanıma hazır.
  4. Kullanacağınız malzemeye BB'ınızı batırın.
  5. Vuruşlar yaparak (pıt pıt hareketlerle :)) makyajınızı yapın.
  6. Kuruması için kapağı açık kutunun üzerine yerleştirin.
Anlatılan adımlar bu şekilde fakat eklemek istediklerim şunlar;
2 ve 3. adım arasında elinizle süngerin suyunu iyice sıkarak akıtın, sonra havlu ile kalan fazla su var ise alın. 4. adımda söylenenden farklı olarak ben malzemeye süngeri batırmıyorum. Parmağımla likit malzemeyi yüzüme noktalar halinde bırakıp süngerle dağıtıyorum. Sivri kısmıyla göz altlarımı, burun kenarlarımı yedirip şişkin yan kısımlarıyla ve alt kısmıyla tampon hareketlerle fondötenimi yada krem allığımı uyguluyorum. Sivri kısım dar bölgeler için başarılı fakat daha detay ve pürüzsüz bir sonuç için Beauty blender Micro Mini (yeşil renkte olan) kullanıyorum. Onunla ilgili düşüncelerimi de yakın zamanda paylaşacağım :) 6. adımda ise tabi ki kirli süngeri kurutmamızdan bahsetmiyor. Uygulamamız bittikten sonra süngeri iyice temizleyip (ben beyaz sabun ile temizliyorum) yine fazla suyunu sıkıp kurumaya bırakıyoruz. Kurutmak için kendi kabını kullanabileceğiniz gibi daha süslü olan Bling Ring'i yada bir yumurtalık kullanabilirsiniz. Bu şekilde kuruturken süngerin alt kısmı kapalı kaldığı için o bölüm geç kuruyor. Eğer süngeri iyi temizlemediyseniz bakteri oluşumuna yol açıyor olabilir, unutmamak gerek.

 

Yukarıdaki fotoğraflardan soldaki gerçek bir yumurtayla birlikte süngerin kuru hali :) Yalnız şunu belirtmeliyim ki süngeri ilk aldığımda yani daha hiç ıslanıp kurumamışken daha küçüktü. Şimdiki kuru hali o zamandan daha iri. Sağdaki ise ıslanmış ve büyümüş kullanıma hazır hali.

Şu an elimde BB'den başka birçok marka (Real Techniques, Yves Rocher, Flormar, Watsons) makyaj süngeri var. Neden derseniz, her makyajdan sonra temizlemek için zamanım olmayabiliyor ve elimin altında temiz süngerim olmasını istediğim için. Ayrıca deneme merakı da var tabi :) Bütün bu süngerlerin içinde en memnun kaldığım ve tekrar alacağım ürün kesinlikle Beauty Blender! 

  • Hepsinden daha yumuşak bir dokusu var.
  • En mus kıvamdaki mat fondöteni bile pürüzsüz uyguluyor.
  • Fazla ürün emmediği için ürün kaybı çok az.
  • Islatırken suyu çok kolay emip zaman kaybının önüne geçiyor.
  • Temizlerken içindeki ürünü uğraştırmadan dışarı atıyor.
  • Her türlü likit, mus, krem ve hatta pudra ürünler rahatlıkla uygulanabiliyor.
  • Orjinal olan ve pro'yu bitiş açısından kıyaslayamasam da bitişi mükemmel.
  • Dolayısıyla diğer süngerler arasında temiz bulduğum her zaman elim BB'a gidiyor ve hiç yıpranmadı.
Beauty Blender'ı Beauty Blender Türkiye 'den, Douglas Parfümeri'lerden ya da benim gibi Kozmela.com 'dan alabilirsiniz.
Biraz uzun bir keşif notu oldu ama umarım faydalı olmuştur :)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder