Kategoriler

13 Kasım 2015 Cuma

M.A.C. Cremeblend Blush Posey

Merhaba...
Birkaç yıl önce M.A.C. sayesinde krem allıkla tanıştım ben :) Tam dudak rengimdeki 'derwish' dudak kalemini alırken ona uyumlu olan (ve daha sonra her makyajla uyumlu olduğunu göreceğim) 'posey' krem allığı almıştım.




5.6 gramlık klasik siyah M.A.C ambalajında gelen bu krem allık adı üstünde krem yapıda, yanakta koyduğunuz yerde kalan, hem parmakla hem fırçayla rahatça dağılan ve kalıcılığı çok iyi olan bir ürün. Fiyatı 73 TL.



Rengi pembe-şeftali ve kararında uyguladığınızda sanki hiç allık sürmemiş de gerçekten yanağınız sağlıklı bir pembeymiş gibi duruyor :)


Ben duo-fiber bir fırça ya da parmaklarımla uyguluyorum. Her ikisiyle de sonuç çok başarılı.
Doğal bitişli, uygulaması kolay ve bereketli bir krem allık arıyorsanız bence doğru adrestesiniz :)

Sevgiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder