Kategoriler

15 Kasım 2015 Pazar

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra

Merhaba!
İncecik yapısıyla Sexy Mama şu sıralar en sevdiğim transparan pudra diyebilirim :) 



Ben kendisini daha çok göz altı kapatıcısını sabitlemek için Real Techniques Setting Brush ile kullansam da zaman zaman diğer transparan pudralarla dönüşümlü olarak T bölgem için yağlanmayı önlemek adına kullanıyorum. 
Göz altı kapatıcısını çok güzel sabitliyor, T bölgesini ise birkaç saat mat tutabiliyor.




Mıknatıslı kartondan retro tasarımlı bir ambalajla gelen Sexy Mama 7.08 gram ürün içeriyor. Ambalajı makyaj çantanızda açılma korkusu olmadan güvenle taşıyabilirsiniz. Ürünün yapısı çok ince ve içinde yağ emici küçük tanecikler bulunduruyor. Ayrıca ürünü direk güneş ışığı ve ya spot ışıklar altında tutarsanız içinde minicik ışıltılar görülüyor fakat bunlar yüzünüze sürünce hiç belli olmuyor. 


Satın almak isterseniz Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Güncel fiyatını bilmiyorum fakat ben indirim zamanında (sanırım 1 yıla yakın süre önce) 19TL'ye almıştım. 



The Balm hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka ve ürünün içeriği talc ve paraben açısından temiz.

Elimdeki tüm transparan pudralarım bittiğinde yine indirim zamanı uygun fiyatlı ürün kategorisinde tercih edebileceğim bir pudra.

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder