Kategoriler

8 Kasım 2015 Pazar

Rimmel London Wake Me Up Wonderfull Extreme Black Mascara

Merhaba!
Birçok kadın gibi ben de indirim zamanlarında makyaj malzemelerini stok yapmak için alıyorum :) Bu maskarayı da geçen hafta stok kutumdan çıkardım. Ben satın alalı uzun zaman oldu ama hala Watsons mağazalarında satışta...

Ambalajının tasarımını, rengini çok beğendim. Görselliğe önem verenlerimiz içinse çevirip kapatırken şekli bozulmadan kapak yerine tam oturuyor :) 
Gelelim diğer detaylara... Fırçayı çıkarır çıkarmaz etrafı taptaze salatalık kokusu sarıyor. Korkmayın koku kalıcı değil. Sürdüğünüzde etrafa salatalık kokmuyorsunuz :) 
Fırçası 2 tarafından bombeli ve eğer bu tarz fırçaya alışık değilseniz ilk birkaç sefer zorlanabilirsiniz.. 

Maskara hacim verdiğini ve normal wake me up maskaradan (açık yeşil ambalajlı) daha siyah olduğunu söylese de malesef ki bu vaatlerinden eser göremedim. Sadece kirpiklere siyah renk veren yani belirginleştiren bir maskara denebilir bence (ya da benim kirpiklerimle pek anlaşamadılar).
Sonuç olarak; tasarımı hariç memnun kalmadığım bir ürün oldu ama salatalık kokusunu sevdiğim için hafif makyaj yapacağım günlerde kullanıp bitireceğim.
Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder